Hej :)

Hoppträningen gick inte jätte bra men ja det kan inte alltid gå bra :)
men hur är de man säger kan man inte vara bäst så kan man vara snyggast ;)
hehe nu har jag nyss smort 2 sadlar ett träns en martingal och en sadelgjord mamma smorde ett träns sadelgjort och en martingal.
Skrittade ut på Castillia med två delat bett och hon var jätte lugn :D
Red Lennart för Anneli idag vi tränade balansövningar på lina :O longerade samtidigt jag satt på utan stigbyglar och utan att hålla i mig xd
nu ska jag chatta vidare med mina friends sen ska jag PLUGGA -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggtävling på bloggen!



http://tworiiders.blogg.se/2011/march/lanktavling.html

2011-03-13 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0