Förlåt ...

Jag hade tänkt att blogga mycket men det blev så att jag bloggar när jag har lust och när jag tycker att jag har nått roligt att berätta om :)

Idag satt jag på en häst på över en månad :D

Kul Castillia var mest i luften men de är de som är kul juh :D det ska vara action varför ska man annars rida ;D haha

aja skriver vad jag får i julklapp imorgon :)
En liten lista om mig :D

RYTTAREN
Namn:
Emmy Jarmelid
Smeknamn:
Klubb: Stora Ekeby RK
Född: 19 april 1997
Längd: 166,5
Hårfärg: blond
Tävlat som högst, msv b
Tävlat som högst, dressyr:
Hopp- eller dressyrryttare: Hopp

HÄSTEN
Namn: Castillia
Smeknamn: Lillan
Född: 1999
Kön: Sto
Ras: irlänsk korsningsponny
Ursprung: Irland
Mankhöjd: 138
Färg:skimmel
Tecken:
Tävlad som högst, hoppning: 120
Tävlad som högst, dressy: Aldrig tävlad

HÄSTEN
Namn: Love me 2
Smeknamn: Lennart
Född: 2005
Kön: Valack
Ras: 50% halvblod 50% irlänskkorsningsponny
Ursprung: Irland
Mankhöjd: 146,5 för ett år sen
Färg:Brun
Tecken: Vita prickar på benen
Tävlad som högst, hoppning: 1m
Tävlad som högst, dressy: Aldrig tävlad


UTRUSTNING RYTTARE

Hjälm: GPA speed air
Säkerhetsväst: Jackson safety
Stövel/sko: Tretorn falsterbo
Handskar: Kingsland ,Roecki
Skjorta: En från börjes xd

Kavaj: Jackson softschell
Spön: jadu några st men inget märke
Sporrar: Hansbo

UTRUSTNING HÄSTEN

Transport: thule i think
Sadel: Castillia pessoa, Lennart R pessoa
Stigbyglar: intec eller vad dom heter xd
Stigläder: Några bra :P
Träns: Lyckås , Globus, jackson,hööks och ett till :P
Bett: pelham,,rakt gummibett ,två delat syntet bett, tre delat järnbett
Hjälptyglar:martingal
Luvor: catago , agria
Sadelgjordar: En från strömsholm och nån mer

Schabrak: 2 catago , agria, klubb schabrak , ett med en krona på och många mer

Benskydd: Veredus ,catago ett från hööks, eskadron och många mer

Benlindor: Agria , back on track , back on track ben paddar
Ridtäcken: 2 konstiga xD
Täcken: buckas och massa andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0