Hej :)

Hej idag har jag sovmorgon till kvart äver 9 så nu sitter jag hemma och pluggar engelska-.-

Men jag har tänkt på en sak :D jag tänkte börja göra dagens outfit ryttar outfit som hör i hop med ponny outfiten :D men de kommer nog en under dagen för just nu har jag inte tid :P men vi ses puss hej :D



Bild sen i våras :S





På bilden har jag en GPA hjälm   Jackson safety *stavas *   säkerhetsväst , tretorn stövlar falsterbo gp  och tävlings kläder :P     Lennart har  Lamicell framskydd  Globus träns   Pessoa sadel  En martingal med blåa strass stenar från hööks.  Och ett schabrak som det står hööks på som jag har vunnit .


Bild sen i sommras :)



Lite skillnad eller :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0