Bild :)

På bilden har jag en GPA hjälm   Jackson safety *stavas *   säkerhetsväst , tretorn stövlar falsterbo gp  och tävlings kläder :P     Lennart har  Lamicell framskydd  Globus träns   Pessoa sadel  En martingal med blåa strass stenar från hööks.  Och ett schabrak som det står hööks på som jag har vunnit .På bilden har jag en GPA hjälm   Jackson safety *stavas *   säkerhetsväst , tretorn stövlar falsterbo gp  och tävlings kläder :P     Lennart har  Lamicell framskydd  Globus träns   Pessoa sadel  En martingal med blåa strass stenar från hööks.  Och ett schabrak som det står hööks på som jag har vunnit .

Kommentarer
Postat av: GRISEN MALIN :D

Söta ni är :)<3

2010-09-23 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0