Hej :P

Hej hej :P
Jag glömmde blogga i går kväll men jag skriver nu vad jag gjorde  :)
Efter vi tagit skolkortet så gick jag in och hade svenska vi skulle göra bildspel på datan:)
Sen slutade vi och jag åkte buss hem .Jag åt mellis och sen åkte vi till stallet pappa och jag.Linda var i stallet när jag kom .Pappa gick ut och gick med djuric och jag och linda började göra i ordning Lennart och Ture.Fast vi visste inte vart vi skulle rida än. Men vi bestämmde oss att lägga ut bommar i paddocken . Lennart var jätte tjafsig i munnen .Så jag kanske ska byta bett eller sätta på en nosrem men då får jag exprimentera med tränset för det finns ingen "ögla" att sätta nosremmen i så jag kanske får ta en gummisnodd eller kanske en läderring som jag har i stallet :) Castillia blev klippt igår också :) Hon blev jätte fin:)
Idag ska jag och hon träna hos Stina :) Det ska bli kul :) Lennart får vila :)
jag har nyss ätit frukost och om en stund ska jag ringa Ida och se om jag kan komma över :) Sen åker jag med bussen till skolan vid 8. USCH idag är det klass skolfoto :S Jaja jag får stå ut. Igår på första svenska lektionen så trodde jag att min svenska skrivbok var hemma men den var tydlgen inte det så jag skrev på papper och nu när jag skulle göra svenska läxan i den så låg den inte i svenska boken-.- så får göra läxan i skolan.

OJ blev ett långt inlägg....
Hoppas ni orkar läsa :P

Hejdå Kram Emmy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0