Hej :)

Jag har ju inte skrivit om mina ponnys så jag kan ju ta och göra de :)
Love me 2 ( Lennart) På bilden har jag en GPA hjälm   Jackson safety *stavas *   säkerhetsväst , tretorn stövlar falsterbo gp  och tävlings kläder :P     Lennart har  Lamicell framskydd  Globus träns   Pessoa sadel  En martingal med blåa strass stenar från hööks.  Och ett schabrak som det står hööks på som jag har vunnit .
Lennart är 5 år .Hans pappa är halvblods hingsten Love 2 you 2.
Hans mamma är en b-ponny.
Han hade inte hoppat någonting när jag köpte han men jag har börjat tävlat med han i år och har redan börjat hoppa lb banor.
Han är en d-ponny som var mätt till 146.5 när vi köpte han.
Han är världens lungnaste ungponny.Men kan vara lite bråkig i gången.
Det var lite om Lennart :)
Jag har haft han sen vintern 2009
Det här är min 11 åriga c-ponny sto. Jag har haft henne i 2 år i mars.Hon och jag har tävat upp till LA än så länge vi har kvalat till msv b men inte startat det för att hon har varit skadad men nu är vi i bra form igen :)
Hon är en irländs korsningsponny så ja har ingen stam på henne men hon är sjukt snäll i stallet och när man ridr fast hon är väldigt pigg.Hon är 138cm i mankhöjd och väldigt grov i kroppen. :)
Hejdå i nästa inlägg kommer nästa veckas veckoplanering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0