Tur !!!!

På bilden satt jag och Lovisa och tittade på kissies blogg xD shit vad jag hatar henne xd
Sen efter bilden slutade vi och jag var på väg ut från skolan så mötte jag sitna hennes mamma hade skickat ett sms till mig och sa att hon skulle ringa henne. Då gjorde hon de och då var klockan 14.49 och min buss går kl 14.50 så jag sprang typ till stationen :P Men jag hann :)
När jag hoppar av bussen och är på väg hem ser jag nått på marken och det var 2 tior XD då blev jag glad :) Och nu sitter jag här :) I nästa inlägg blir det nog en bild på nån av pollarna med utrustningen eller kanske en skiss på hur jag ska rida idag :) men vi ses
Hejdå Kram Emmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0