Mooooooooring :D

Just nu sitter jag på en stol och Mickis ligger och sover i min säng-.- ;)
Men ja kanske ska ta och väcka henne? Klockan är ju ändå 07.50 typ så :/
Aja idag ska vi åka till min KÄRA pållar som äntligen står i samma stall :D
Gud så skönt :D Ska fortsätta att packa upp sadelskåpet som jag hade med till Stina och sen ska jag(eller mickis) putsa Lennarts martingallar :P Ja de är väll typ de och Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag,Söndag kommer de vara dålig update ;) De är nämligen medeltidsdagarna och DÅ ska man träffa massor med FRIENDS :) Och kommer gå på riddarspelen Torsdag,Fredag,Lördag inte på Söndag för då ska jag tävla med Lennart :) Vet inte riktigt vilka klasser men de har mamma koll på hoppas jag ;)
BYE BYE :D
GAMMAL BILD ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0