Tja tja :D

Förlåt att jag inte har bloggat..
Lennart åkte i Fredags och de har bara varit jobbigt  :/
Men nu lovar jag att jag ska börja blogga igen :)
Igår var de hoppträning för Stina :D
Och de gick sjukt bra :D
Han är inte alls lika stark som han var förut och de känns sjukt bra.
Vi jobbade mycket med markarbete typ som en S båge och studs  :) På slutet red vi galoppbommar till en kryssoxer två galoppsprång till en 130 hög oxer.
Han längde inte riktigt galoppen när jag ville men de kändes bra ändå :)
Så här ser Roxettes "schema" den här veckan
Måndag:Trim på travbanan
Tisdag:Träning
Onsdag:Ut
Torsdag:cantra
Fredag:Ut
Lördag:Trim i paddock (om den är färdig)
Söndag:Tävla 110 115 i Åsebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0