Tja Tja Dude ;D

Sitter hemma nu och pluggar SO ska ha gjort 30 frågor tills imorn -.- Så idag skippar jag ridningen...
Men ska åka ut och fixa mat men sen hem och plugga igen... Fast har 2timmar plugg timme imorn i skolan så får väll göra lite då också.Men vill göra klart de här så jag kan börja på hemprovet.
Vill ha bra betyg vett ni ;D
Föresten så fick jag massa kläder av mammas jobbarkompis dotter :D Aldrig använda märkes kläder (y)
Vissa var förstora så dem får Cicci i stallet :)
Men lite jag kunde ha:
Turkos Peak tröja
En kofta
Ett par Peak kort byxor
En klänning :)
Ciccis kläder:
Två par jeans
Ett par kortbyxor
En kjol :)
Castillias Första tävling med nya ryttaren :D
Lb:4 fel rev ett :)
Lb+5: 0 fel och VINNER :D
Grymma Ponny <3 Första tävlingen sen min sista och den var 17 April ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0