Dag två :)

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över





Det bästa med castillia!
*att hon är så snäll i all hantering i stallet
*hon gör ingenting dumt om man inte gör nått mot henne
*Hon gör allt för en gör alldrig nån illa


Det sämsta med Castillia!
*Att hon är så het
*Att hon är stel i höger sida
*Att hon är i brunst jämt

Det bästa med Lennart
*han är lugn
*han är en bäbis
*han är gullig och skäms om han gör nått dumt.
Det sämsta med Lennart
*att han bits
* att han är tjafsig i munnen
* att kastar med huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0