Godmorgon ;)

Sitter hemma nu och ska snart gå till bussen :)
Efter skolan åker jag direkt till stallet och rider Lennart först.
Sen tänkte jag bygga upp en liten bana till Castillia eftersom att hon ska tävla på lördag :D ÄR SJUKT TAGGAD :D
Igår red jag bara Castillia det gick rättså bra:P
Efter de åkte vi upp till farfar,pappa skulle hjälpa han att få upp bakluckan till sin nya mobil men dom fick inte upp den så jag proffset fick hjälpa till haha:P Och vet ni jag lyckades haha:P
Jag gick upp och tittade på Almas valpar också :D
Dom ser ut som små råttor :)
Alma är en toypudel så hon är väldigt liten :P
Men nu måste jag skynda mig till bussen :)
Hejdå :) Kram <3

Kommentarer
Postat av: veronica sahlin

det var det jag visste att din pappa är inte så teknisk som han säger eller hur??

2011-02-17 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0