Bläääääääää :P

Hahaha sitter och äter frukost nu då börjar skolan 9.40 idag ;) så jäkla skönt :D
Tar bussen 8 så får vänta ett tag i skolan innan jag börjar men tur att jag har min kära dator  :D

Igår åkte jag till stallet direkt efter skolan och red Castillia i ridhuset :)  Gick bra i början men sen blev hon så het så hon bara stutsade  :( Men iallafall efter jag vart åkte vi direkt till strömsholm och tittade på en sadel som vi fick hem på lån :) En santa cruize troja de va :) Ska testa rida i den idag så får hoppas att den passar :D


Btw: har inte så mycket bilder som jag inte redan visat men får lägga in mina bilder som jag har i mobilen som Mickis har tagit på mig och Castillia det är lite när jag travar bommar och när hon är ren ;D

Hejdå
Kramar Emmy inga-lill <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0