Shiet :P

Coolt har fått 8 kommentarer på 2 dagar ;)
Aja iallfall har inte hunnit blogga i helgen för att jag har haft fullt upp i stallet red och fixade lite grejer i lördag och i går red jag och mamma fixade grejer :P
Men i går när jag red lennart blev han helt knäpp (läs red med achengrimma) för att han inte kunde öppna munnen :(
Han bockade och stannade och kastade med huvudet och tillslut orkade inte jag trycka på han mer så då fick Linda hoppa upp och se om hon kunde rida, de var knappt att hon orkade rida för han tvärstannade och ville inte gå fram.

Ska rida idag igen och se hur de går då Linda är med i ridhuset ifall de händer nått.

Puss och Tack för alla Kommentarer fortsätt kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0