IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH :DDDDDDDDD

HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY ;) vet inte hur jag orkade skriva de där :P

Men nu ni jag är så jäkla taggad till ALLT!!!

Igår var de hoppträning med Lennart och det gick super super super bra :D Tyckte till och med Stina :D
OCH hon sa att jag skulle kunna lämna Lennart hos henne i sommar för de är närmare för mig och så får jag hjälp och så får jag rida hennes hästar :D
Vi bor lixom grannar men jag har stallet en kvart i från mig så måste jag åka tillbaka hem med hästen när jag ska träna där sen tillbaka till stallet sen HEM igen -.-

Och vet i helgen är de ju sommar lov ;D Första dagen på sommarlovet tillbringas i Kumla på tävling med ROXETTE!!!!!
Världens bästa Linda följer med då :) Plus att Helén är där(min låtsas farmor som är som en tränare) OCH Stina min tränare :) Det kommer bli en jäkla uppbackning :P
Sen på Söndag är de tävling med Lennart i Kumla :) Hoppar bara en LA för han blir för trött i huvudet av att hoppa två klasser.
Och så ska Linda följa med då också:)
Sen MÅSTE vi filma för de går så jäkla bra på träningarna så Stina fattar inte varför han stannar på tävling men nu ska hon få bildbevis :)

Och på Fredagen ska jag och Stina (i min klass) ha en lite "filmkväll" typ eller de kommer typ bli sitta och prata as länge i uterummet eller nått :P




Hehe nu fick ni ett lång inlägg :) Hoppas ni har de bra :) kommer inte kunna uppdatera mer idag för vi har friluftsdag och då ska vi inte ha med datorerna :/


Aja ha en bra dag Puss och Kram ses på Stan ;)




Mobbad bild xD Stina gör åt fel håll ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken söt blogg:D

2011-06-08 @ 19:47:47
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0