Hej :)

Åkte till stallet i morse och red ut på lennart :D

sen red jag i paddocken för första gången i år :DDDDDD
det var fortfarande is kvar men de sviktar ju bra så :)

mamma och pappa åkte hem så Linda skjutsade hem mig :P skulle hem och äta men jag och Linda kom till Mcdonalds istället ;)

åkte hem satt vid datan ett tag och sen pluggade jág franska :/ men nu kan jag allt till provet nästa fredag :D

sen åkte jag med pappa till ica :P
och nu sitter jag vid pappas data för att den var igång ;)

ska titta kanske hittar lite gamla bilder på hästarna  :P




Bild från i sommras på någon träning :) hoppa kan han :D

  första året
Hahaha bild från min allra första riktiga tävling xd hade tävlat en 30 cm hoppning innan xd



 andra året


  tredje året :) åååå bilden ger mig lycka<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0