Ridpass!

Okej nu ska jag försöka göra ett detaljerat inlägg om ridpassen ;)
Lennart:
Red han i ridhuset jobbade mycket med övergångar då han alltid ska tjafsa med munnen och med huvudet.
Såklart gjorde han de idag med :/
Han brukar bli bättre efter ett tar men inte idag..
Aja fortsatte och jobba med de och gjorde lite framdelsvändingar,skänkelvikning,öppnor och slutor :)
När jag skulle göra slutorna blev han tjurig och började bocka och resa sig :P
Gullig ponnie ;)
Red inte så jätte länge men ja de blev ett litet ridpass ;)
Hoppas ni nöjde er med lite mer detaljerat en vanligt :)
Castillia:
Red henne också i ridhuset jobbade mycket att försöka få henne och bli mjukare i sidan och de gick ganska bra.
Jobbade också mycket med skänkel viknigar och framdelsvändingar.
Blev att rida utan stigbyglar så att jag kom åt henne bättre :)
Hade även på mig mina nya sporrar på både henne och Lennart :)
Ska visa bild på dom sen :)
När jag ridit färdigt båda gick jag upp till farfar och gosade med valparna :DDD
Åååh hur söta som helst :P
Imorgon kommer det ganska mycket tidsinställda inlägg då jag är i stallet typ hela dagen :)
gullig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0