170 ;)

Det blir inlägg 170 ;) haha

Okej hej :)
Igår hoppade jag Roxette för första gången HERREGUD säger jag bara ;O
Red med vanligt rakt egg-bett kanske inte skulle gjort de ;)
Han var ju lung till hinderna men efter så GALOPPERADE han :P De tog typ 5 varv på volten innan jag fick stopp på han haha.
Idag ska vi hoppa lite också men då ska jag ha jaktstången hehe ..
Lennart fick vila i går också men idag ska jag rida båda två :)
Imorgon är de Lotta träning :D De var jättelänge sen jag var på den :D Det ska bli jätte kul:)
Så ska Stina rida Lennart på Torsdag och så är det tävling på Lördag ska debutera LA :D Eller bara om han går bra i LB :)


Nu är jag jätte duktig som uppdaterar ;)

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0