..

De är väll ingen ide att jag säger förlåt igen men jag har mått psykiskt dålig ett tag men nu är de bättre :DD

Dels för att jag är bättre och att de kom en stor häst till stallet i onsdags som jag har ridit tre gånger nu :D
Så jäkla fin han har hoppar 3 EM och massa SM och 150 cm hoppnningar haha .
Han heter Equus Roxette.

Och för att Lennart går riktigt bra nu och hoppar det mesta iallafall.
Men han är väldigt trotsig men de får man stå ut med han är ju ändå bara 6 år min lilla bäbis.


Och för att Castillia åkte igår :'( Det var riktigt jobbigt men jag vet han kommer få de bra och nu kommer hon få komma ut och tävla igen.
Hon har inte tävlat på en månad så jag tycker de är dags nu.
De ska ha henne på prov i en månad för eventuellt köp.
Jag hoppas verkligen att dem köper henne skulle vara så skönt.

Nu har ni fått reda på lite som har hänt nu :)
Just nu sitter jag hemma,är hemma idag för att jag är för ledsen att gå till skolan och att jag har lite ont i huvudet så jag stannade hemma idag.

Sen ska jag åka till stallet och rida ut på Roxette han är så jäkla fin :)
Kan lägga upp en bild på han så fort min mobil vill lägga upp bilder igen ;)

Men ja de var väll de jag skulle säga
HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0