God morgon ;)

Tjenare BLOGGEN ;)

Just nu sitter jag hemma.
Hehe jag har sovmorgon och börjar 9.15.
SOFT :D

Första lektionen blir det kemi jag tycker faktist de är rätt kul :)
Andra lektionen blir det 20 minuter SO haha så ovärd lektion igentligen sitter och tittar på lilla aktuellt sen går vi:P
Tredje lektionen är det engelska inte dirket mitt favo ämne om vi säger så... Är precis på gränsen till G. Men nu går de lite bättre faktist.
Sen blir de lunch och idag är de skinkfrestelse ganska gott.
Fjärde lektionen blir de SO igen fast 30 minuter ;) ganska ovärd lektion de med ska svara på lite frågor bara...
Femte lektionen blir de SLÖJD de är kul just nu håller jag på att göra en lila munktröja med en orange ficka xD
Och sista lektionen blir de franska i 35 min ;) men vi får sluta 10 minuter tidigare :)



Så ser min skoldag ut :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

är du supersäker på det? för de får väl inte ändra när det stod den andra banan på propositionen? :)

2011-05-20 @ 19:54:06
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0