Min planering<3



Vecka 20:

Måndag:
Vilade "Lennart"
Hoppade "Roggan" på vanliga bettet men ska aldrig göra de igen hehe.
Men de gick bra förutom att han typ stack efter hinderna.
Tisdag:Hoppade "Roggan" med jackstången och de gick hur bra som helst.
Hoppade en serie,räcke,oxer.
På slutet höjde vi upp sista hindret i serien till 130cm.
Nytt höjd rekord för mig.
"Lennart" red jag på travbanan,han var lite tjafsig först men sen slutade han och de gick jätte bra.
Onsdag:"Lennart" och jag var på hoppträning för Lotta Björe först var han rätt tjafsig men sen gick de super.
Fick mycket beröm av Lotta.
Hon ska också att jag skulle träna att galoppera på två block med 24 m mellan.
Torsdag:Åkte vi med "Lennart" till Stina.
Hon red bara markarbete mest för att han ska lära sig att inte resa sig.
Han har ju blivit så trotsig,så Lotta tycker att han ska få lära sig att han inte får göra så.
Fredag:
Tänkte rida igenom "Lennart" och sen när de känns bra skrittar jag ut en sväng.
"Roggan" rider jag lite dressyr med vanliga bettet så att han blir lydigare.
Lördag:"Lennart" ska tävla LB LA på jump club.
Vet inte om jag hinner rida "Roggan" kanske...
Söndag:"Lennart" vila
"Roggan" ska jag rida bommar med.


Föresten jag tänkte knåpa ihop en ny header men har så himla mycket i skolan men ska försöka i helgen :)



OCH JAG HAR BLIVIT BESATT I JUSTIN BIEBER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0