#Just stay right here, I promise my dear I'll put nothin' above ya, 'bove ya

Hejsan!Jag mår jätte bra fast jag inte bloggat på drygt två veckor men har inte orkar inte velat bara skitit i den här helt enkelt!
Idag den 17 November har jag sett den jag "gillar" allra mest om man nu kan säga så hur många gånger som helst och de känns som han börjar veta om de..Känns inte så kul men de kanske är bra?Vad vet jag...
Direkt efter skolan idag åkte jag till stallet och borstade Rogga och fixade hans mat.Nu sitter jag vid datorn och bloggar och om 40 minuter ska jag till skolan igen...ÖPPET HUS!Så sjukt tråkigt och dessutom så har vi gympa och matte...Kul att alla kan komma och kolla när vi har gympa och att vi har den tillsammans med 8HI.Den klassen som kan allt..Mot våran som är den där lite speciella klassen.
Kram!
Nu måste jag byta byxor och tagga skolan för att kanske få se han med stort H igen!

Byeee



Sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0