#So be good for goodness sake!

Morn Morn!Klockan är 08.50 typ och jag har ätit frukost och varit och simmat!
Duktiga jag blir väckt på morgonen för att åka och simma när man igentligen är skit trött efter en awsome kväll på skolan!När jag kommer till skolan skriker Stina på mig att de hade hänt ett EMMY MOMENT!Jag bah Shit Shit Whats Happening?Fast så här var de ;) Han med stort H kom och gav en GREJ till Stina och hon typ dog för hon är livrädd för att röra folks händer och han höll grejen väldigt lång in..Sen höll hon på att dö för hans röst är jätte rolig..Men de värsta var att hon tänkte viska EMMY fast då var jag ju inte där när hon behövde mig...Haha Fail!
Men iallafall när jag kom till skolan berättade hon de där sen fick jag hjälpa henne att sälja fika i matsalen för dem ville tydligen ha hjälp.När jag lämnade Stina lite senare så skulle vi ha gympa.Kul att vi hade värsta publiken ;) Efter gympan hade Stina övertalat min mentor att jag skulle få skippa matten som jag också fick så då satt jag och sålde mer fika.När öppet hus var slut hjälpte jag till och lämnade tillbaka saker i cafeterian och gud så mycket mackor de vart kvar men vi fick lite gratis ;) Jag drack dessutom KAFFE! blä säger jag bara typ första gången jag gjorde de så lätt att sova när man druckit en PEPSI MAX och COLA dessutom massa bullar och grejen som han hade med sig hihi.MUMS
Hejdå nu måste jag plugga so annars blir jag aldrig färdig.. Ska in på söndag och jag har typ 7 frågor kvar -.-!
Byeee
Btw:Tävling på Söndag!
Random bild från stallet igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0