#Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Vilken undebar dag de e man kan gör som man vill och leka tillsammans!
Hejsan nu är klockan typ 08.25 och jag vaknade för 20 minuter sen och har ätit frukost klart och ska snart gå och byta om och borsta tänderna.
Kvällen igår spenderades uppe på ridskolan och titta på hoppträning väldigt kul men gud vad trött jag var.Kom hem vid 10.Och då började ju såklart en bra film men orkade inte titta klart...Den hette : Whats happening in Vegas!
Är de någon som har sett den?
När jag var i stallet igår så red jag ut på Rogga och tog dagens outfit bilder men min mobil ligger uppe så ni får se dem bilderna sen ;) Efter jag ridit såg jag en hov som stack ut ur ett boxgaller och blev lite chockad så gick fram till boxen och där låg Helén en travhäst som hade rullat fast.Killarna (Max,Jim och Pappa) kom och dem knäppte upp hennes täcke och drog i de så hon kom ut lite från väggen så hon kunde resa på sig.Värsta skräckupplevelsen.Sen tog vi in ALLA hästar 11 i grushagarna,4 "småflickor",3 hingstar,6 mammor med föl som ska ledas alltså 12 hästar.Så de var fullt upp igår med att ta in alla hästar.
Idag ska jag rida Rogga på travbanan och trimma lite inför imorgon när jag kommer hem kanske jag skriver ett litet inlägg men måste verkligen plugga.Sen ska jag på 90 år kalas -.-! De blir ju kul!!!
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0