Tävlingen 16/10

Var och tävlade Rogga i Sura :) Jag var inte alls taggad eftersom att jag hade hoppat en inne och så skulle jag gå tillbaka och hoppa en ute och de slutade såklart inte bra..
Det sådär på framhoppningen så kom jag in på banan och tänker för mycket.
Hoppar ettan går super rider till tvåan hoppar de skulle ridit på 5 språng till trean blir 5,5 och river.
4 hoppar han bra tog 6 språng till kombintationen skulle ta 5.Blir lite trångt men han fixar de.
6an hoppar han fint på skulle ta 5 språng till 7an han blir lite stark och jag tvekar tar in ett extra språng 8tan hoppar han super fint på.
Filmen har inte kommit in på datorn än :/
Bild på världens älskade ponny <3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: märks kanske att jag inte har sån koll på han men ska han göra ett helt nytt album?:O fett grymt:)

2011-10-22 @ 13:15:15
URL: http://elinomathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0