050911

Hejsan!
Just nu ligger jag i sängen och ska sova TYP.Blir inge skola för mig inte ... mår inte bra alls...
Igår var de iaf tävling i åsebo :)
Hoppade 110 & 115 :)
I 110 så gick de jätte bra var nolla med en snabb tid dock rev jag infångaren haha x) Men de blev en vinst :DDD
i 115 så tvekade jag lite men jag gick in och nollade den också :D blev en 4 plats :D
När jag kom hem så åkte jag Stina och Mickis till Mc :)
först köpte jag en milkshake och stina köpte en stor pommes och dricka mickis köpte en mcflurry ;)
andra beställningen blev jag en paj och stina en latte och en paj :D Shiet något flum i kön asså ;D
Sen gick vi tlll okq8 stina köpte knäckebröd ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0