:)

Varför kommenterar ni inte för :((
De är ju inge kul att blogga när ingen kommenterar :)
Nu har jag iallfall nyss kommit hem och jag har ätit.Red ut på Roggan med Cicci vi skrittade och travade runt ravinen och de gick super bra :) Har nyss sålt saker igen :D inte mycket saker kvar nu :D sköönt och så får jag in pengar till Globen ;)
Det blir att åka dit med : Mamma,Veronica,Hanna Banna,Pontus?? och Urban :D Soft soft ;) Nej nu ska jag gå och duscha :)
Kommer kanske lite inlägg imorn om jag orkar.Slutar iallafall 15.45 och då har jag haft hemkunskap :/ ingen kuuul.
Efter den åker jag till stallet och ska cantra Roxette och pusta och sånt som jag alltid gör fixar maten och de :)
Hejdå Kramiz <3
Ingen som vill köpa nått av de här :)
Om ni är intresserade av något av de här hör av er till : [email protected] så får ni veta mer om dem :)

Kommentarer
Postat av: FIA

Vad är det för storlek på pannbandet? Vad kostar det?

Vad är det för storlek på Agria schabraket med huva? Vad kostar det?



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-09-06 @ 22:08:42
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se
Postat av: Stina

DUUUUUDE, är det DEM benskydden!?!? Minns du!? Eller ja, alltså, jag ahr ett jättetydligt minne va dem.. Kvällen när Castillia kom och du hopptränade Grevis? Då hade du dem och flög av ner i en oxer!



hahahahahhaha x)

2011-09-06 @ 22:41:04
URL: http://dropthepilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0