Jag kunde dö för dig men nu är du död för mig!

Gympan var helt oseriös asså varför var vi ens där? Jag fick inte gymma...Så hänga i ringa hoppa hopprep och blev liiite fotboll men med mitt cp knä blev de inte länge -.- Aldrig göra nått roligt.. Skulle kunna spelat mer fotboll om min rygg fungerade också..

Vad är de för fel på mig.. Min "vän" såg mig jag vet de men nej han dissade hmm ingen kram inget HEJ tack...Snart Torsdag och Fredag kanske blir nått då?
TÄVLING I HELGEN !! :D LÖRDAG OCH SÖNDAG 110 VARJE DAG! :D
de dåliga är att alla avd B går innan alla avd A så alltså 3 unghästklasser innan dem andra klasserna... Hmm tur att de inte var så många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0