Oh I swear to ya I'll be there for ya

Trött som jag vet inte vad men men .. Mycket att göra byee...
Ledig idag sen är de hoppträning i kväll taggar så jäkla glad också ! Stina ringde pappa igår och ja vad ska jag säga ? Ni får inte veta än vad som ska hända men bara att hoppas på de bästa!!!Jobbade hos henne i måndags och red samanlagt 8 hästar den dagen as fina var allihoppa!
Idag ska jag :
Klippa i SO filmen
Läsa deppboken till skolan
Kolla på Stylisterna
Kolla på mammor och minimodeller
Donken
Simma
Träna
Baka
Fixa naglarna
Plugga Franska
Plugga Engelska
Så de är bara att sätta fart!!
Och tycker ni kan följa mig på instagram och tumblr också ;)
instagram@djustinbieber97
tumblr@hoppgrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0