Step one we say we need to talk

Kom nyss hem från massören är så glad att jag hade ridit innan för musklerna var mjuka och hon fick ut nästan alla spänningar! Gud vad skönt <3

Har dressyr tränat idag och Roxette var jätte fin ! Och bara för att jag tycker att de är så sjukt tråkigt att skriva hur ridpassen gick åså så skiter jag i det och skriver andra roligare saker istället ;)

Imorgon är de fredag och de börjar med en lång biologi lektion där vi (Jag,Malin,Robine) ska göra klart vårat arbete om preventin medel som ska visas upp på torsdag?

Sen har jag Engelska prov imorgon också as taggad jag som egentligen hatar engelska?!? blivit nått fel nu eller ;) Men ska fan har bra betyg på de här provet !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0