120126

Yey dagen började med att man skulle till tandläkaren 7.30 på morgonen?!?!?!?
Det gick bra hos tandläkaren för man är ju grym liksom och inte har några hål tänderna fast tycker inte att de är så snällt att jag inte får äta godis och dricka dricka ... Fast bröt de ganska snabbt när jag kom till skolan.. Världens bästa Linnéa och jag gick och köpte gooodis! Om man inte äter godis överlever man inte såatt var ju bara tvungen;)
I skolan har man som vanligt varit helt flum men då är ju allt som vanligt! Älskar livet när man kan skratta åt och och känna pirret i magen när man möter den man i gillar's blick de = Looove <3 Fast idag har de förstås inte blivit några krockar vid toaletterna men har sett "han" flera gånger!!!
Förutom allt de där har jag blivit fälld av en sexa ;) FILIP!!! Men han fick tillbaka hihi han trodde jag var svag men han blev mulad sen sprang jag in till slöjden igen!
När jag kom hen pluggade jag men nu är jag klar med alla annalyser!! Så får börja med min novell som ska handla om "han" nu :D Världens lyckligaste då jue!
Just nu sitter jag och världens mest älskade store brur John och diskuterar om man kan vara kär i en 96.a och gilla en 99.a ...
De är sjukt men sånt är livet!
Imorgon är de fredag och jag längtar as mycket till gympan som jag alltid gör! Får göra nått som jag är bra på typ ;)
Nej nu får ni en bild bomb på något spännande puss och hej <3
Bruna ? haha saknart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0