I'm BAAACK!!

Men tjenare känner jag dig? Jasså de är du... Jag vet vem du är... Troooja ?!?
Jag är alltså tillbaka saknar att blogga faktiskt!Fattar inte att jag slutade.. Men idag ska jag,Pappa och Linda åka till ATG kliniken och klippa Roxette det går alltså inte att klippa honom hemma fast att vi drogar honom så vi måste åka in.Lite jobbigt men så är det.Det här året kommer bli så sjukt roligt jag är så jäkla taggad till det men varför säger jag inte än haha.Nyfikna? Kul för er.Ska satsa allt på hästarna i år!
Pappa ska ringa till Strömsholms sadelmakeri idag och fråga om dem har några Charles Owen ayr8 hjälmar hemma! FATTAR NI hur glad jag är ?? Min GPA är för liten och måste verkligen ha en ny hjälm.För det är kurs för Lotta nästa vecka och måste ha en hjälm då ju...
Klockan är typ 8 nu och pappa kommer om en halv timma och jag ska byta om,borsta tänderna och lite andra saker... Hur ska jag hinna? Föresten igår var jag och shoppade med mamma herregud säger jag bara...Jag hittar inte i Västerås city...Men de här köpte jag iallfall:
Ett träns då Roxette måste ha Achen nosgrimma för att hans hemma pullarträns inte passar
Ett par bakskydd från hööks (behövs alltid)
En morotssaltsten till hans leksak
Ett Par skridskor (kan vara bra att ha till gympan :S )
Två par Fotbolls strumpor
En reebook mjukisdress
Ett Linne
Ett par tights
En tröja
En BH
Termobyxor
Tror de var allt de blev iallafall en 4,5 timmars shopping med mamma och jag börjar misstänka att jag är shoppingberonde... INTE BRA!!
Nej nu måste jag skynda mig PUSS & KRAM <3
Fattar inte hur jag kan vara så glad av att se att du hade skrivit till mig dem små orden.De kan jag leva på länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0