They keep me thinking that we almost had it all

Vad jag gör? Äter frukost och har ont i magen.Varför säger du de? Trodde kanske att du brydde dig..
Chaa Chaa! Idag är det Onsdag och då ska jag dra till stallet (som vanligt) idag ska jag hjälpa till att släppa ut alla 30 hästar och sen mocka.När jag har mockat ska jag ta in Roxette och rykta honom så han blir blank och fin.Sen ska jag rycka hans man den ser hemsk ut..Kanske tar lite kort med min mobil=inte bra bilder men ändå.
Vet inte hur jag lyckades igår men jag råkade stoppa in klippmaskinen i Roggas svans :s men de gick bra som tur va.
Fattar inte hur jag kan älska en häst så här mycket som jag älskar Roxette <3 Alla hästar jag har haft har jag älskat på olika sätt men Roxette är speciell <3
Det kommer nog upp ett inlägg om alla mina hästar sen så håll utkik!
Nu ska jag börja skriva på det inlägget så byeee <3
Längtan som kommer när man är inne på facebook och väntar på att se ditt namn och en grön prick på sidan men så loggar du aldrig in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0