Loves horses and her boyfriend too yeah yeah

So lektion... Facebook fungerar inte... Livet är egentligen ett  ras men dem nya "reglerna" ska nog fungera...Yey mitt liv är bäst ^^ och jag är kär  <3

Försöker skriva om ett samhälle men har just nu fastnat lite grann..Och jag måste verkligen in på facebook.Sen fungerar inte min spotify... Just nu lyssnar jag på världens bästa John Mayer <3 Free Fallin <3
Somnade runt 12 igår kunde inte somna tidigare pga att de gjorde så ont att andas,jävla revben...
Jag är kommer vara jätte flum och sur runt lunch idag..Ska inte äta..Äcklig mat..
Ett plus med dagen är att de är jätte fint väder och jag ska rida idag första gången på två dagar.Var ute och gick en lång promenad med Rogga igår <3 Världens bästa häst var så duktig i lördags dubbel nolla i 110 och blev placerad och i debut 120 så rev vi sista hindret annars skulle vi blivit placerade.Älskar verkligen min häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0